Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 10 april 2012

12km tempo

Sov dåligt, åt dåligt, sprang 4 km uppvärmning sedan12 km hårt och tillslut 4 km nerjogg. Efter 1 km hårt var jag helt sönder. Sprang 11 km till. Jag ökade på vid 6km och mådde skit. Det positiva med träningen var att jag tänkte inte på något annat än själva löpningen. Det var skönt. Jag är nöjd att jag sprang träningen till slut. På kvällen hade jag ett lugnt pass, som jag sprang tillsammans med Kaisa. Efter det blev det lite jumppa och sedan massage.

Annars har dagen varit confusing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar