Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 20 maj 2011

20.5.2011

En stabil dag. :)

Jag vaknade 7.45, sedan ut me Rommy hunden, morgonmål, for till Patrol (hämtade Asics- träningssaker), 15.5km länk me Toni, lunch, städning, träning nr.2 (4.5km+muskler), lätt massage, middag med Pappa och nu ta det lugnt här hemma med Pappa och Elina. Perfekt.

Skall endast packa bara idag, men det går snabbt. Några skjortor och varma kläder. Träningsutrustningen får vi på flygfältet. Jeejejej, det blir kul att få löpa med landslags-kläderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar