Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 17 maj 2011

17.5.2011

Dagen förstördes inte. Tur det! :)

Mätningens resultat var positiva. Jag läste igenom tentamen- området och nu kan jag bara ta det lugnt. Skönt!

Jag åt just en riktigt god glass och ett gott päron. Hihi! Direkt är humöret bättre. Ikväll skall vi fira tomppis födelsedag, som är imorgon. Det blir kul.

Tråkigt att jag inte fattade att beställa en massage tid igår. Nu är jag utan. Höh.

Jag skulle väl kunna kolla en film eller något före vi far ut ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar