Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 12 maj 2011

12.5.2011

Hej!

Vaknade på morgonen pigg och kry. Solen sken o humöret var i topp. Jag var och löpa på morgonen med Anton. Det kändes riktigt bra, benen var inte alls sjuka.

Kvällspasset kändes lite tungt, eftersom jag hade cyklat 45- 60 min av och an runt om kring i Vasa. Dragen gick nog i de tider jag skulle, men det kändes inte så som det skulle. :(

I morgon skall jag löpa riktigt lugnt, så att jag hinner återhämta mig tills söndagen.

Förresten väntar jag på terräng- fm. För en gångs skull. Fick mina Asics- kläder och skor, men de var för stora. Jobbigt, måste ringa dit...

Hoppas det är fint väder imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar