Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 18 maj 2011

18.5.2011

Morgonen startade bra. Löpte 5km och for sedan med brudarna och äta frukost. De var kul och det gick bra.

När jag kom hem började det gå dåligt. Nu märkte jag att jag har inte kommit så långt med min sjukdom. Hur skall jag någonsin kunna släppa den? När jag är ensam närmar sig den. Jag vill inte, men jag vet inte vad jag skall göra. Imorgon flyttar jag till Grankulla för sommaren. Vet inte hur jag skall ta mig till väga...

Nu far jag o träna. Hoppas tankarna klarnar upp lite. Om jag inte skulle ha tentamen eller tävlingar skulle jag flyga raka vägen till Lari. Han är den enda som vet hur allting egentligen är, och nu skulle det vara skönt med hans stöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar