Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 15 april 2011

Pappas födelsedag


Idag är det Pappas födelsedag, och därför accepteras inga bakslag!

Grattis kära Pappa på födelsedagen, jag är av dina åtgärder väldigt tagen!

Någon gång har du varit nära att tappa ditt sinne, men som tur är dessa stunder bara nu i ditt minne.

På grund av mig har du haft det jättesvårt, men du har kämpat stenhårt!
Du har en fin själ, när du vill alla så väl.

Jag är så stolt över min kära pappa, som ibland dricker blåbärs Grappa.
Och dessutom köper till mig en alldeles för dyr vinterkappa!

Du har alltid något på gång; men det är väl aldrig med ett tvång?
Nu håller du på med projekt Bulevard,
som är typ värd en miljard!

Du är så snäll så snäll och jag tänker på dig varendaste kväll!

Jag skulle göra vad som helst för dig, och utan dig skulle jag inte klara mig!

Jag älskar dig här och nu,
Och utan dig skulle livet för mig vara lik Katmandu!

När du är nära är allting soligt,
Och därför älskar jag dig otroligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar