Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 12 april 2011

Mina söta Hankeitsystrar

Det är kul att vara i skolan, eftersom mina kära Hankeitsystrar är så otroligt mysiga! När Josse, Frida och Marta är i skolan, är det alltid kul. Jag har faktiskt saknat dem. Det blir väl fika och skaller imorgon efter plugget, kul!

Dagens träningar gick riktigt bra. Löpte nog inne idag också, för att det är lättare att kombinera cykling och löpning inomhus.

I morgon skall jag och Lari ut och äta. Det blir kul! :) Måste hitta på något riktigt fint att ha på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar