Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 19 april 2011

19.4.2011

Heippa

Nu är jag här i Monte Gordo igen. Riktigt kul,  men saknar Lari. Jag skulle vilja att han skulle vara här. Det skulle vara super bra faktist. Men om jag tänker positivt nu, så är jag glad att Kimmo är här. Det är bra o få se honom också ibland. Vi borde kolla lite mer noggrant igenom sommarens tävlingsplan. Nu när Lari far till Tyskland, skulle jag i princip kunna löpa där någon tävling...

Jag har kört hårt med skolarbete. En uppgift kvar av alla hemläxor. Sedan kunde jag börja kolla på engelska, eftersom vi har förhör när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar