Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 26 januari 2013

Olipa reissu

Matka Jyväskylään oli kaikin puolin hauska. Sain seuraa mammalta ja hän teki reissusta erityisen mukavan. Oli hauska viettää rentoa aikaa hänen kanssaan verkkojen ja kisan välissä. Kilpailumatkoilla, jos koskaan, olen paikallani ja rauhassa. Kisamatkana en pyöri ja pompi edes takaisin. Silloin lepään ja makoilen sängyssä.

Itse kilpailu meni ihan hyvin. 3000m aikaan 9.51 200m:n radalla ja kolmas sija. Olen itse asiassa ihan tyytyväinen aikaani, vaikka olin toivonut 9.45 alitusta, mutta enpä ole aiemmin juossut alle 9.57 lyhyellä radalla. Vauhdinjako oli hyvä, mutta en pystynnyt vain puolessa välissä vastaamaan Minnan ja Elinan vauhdin kiristykseen. Olin väsynyt, mutta nyt tuntuu, että kyllä minä kovempaa jaksan juosta. Ensi kerralla sitten! ;)

Olen iloinen kilpailusta, Jyväskylästä ja äitini seurasta, mutta tuo kilpailutulos ei minulle riitä. Nyt se juoksu- ja kilpailunälkä kasvoi. Odotan innolla seuraavaa kilpailua. Ihanaa tuntea innostusta, eikä epätoivoa.


2 kommentarer:

  1. Paljon tsemppiä jatkoon ja kisoihin! :)

    SvaraRadera
  2. Hyvä Nina, kuulostaa lupaavalta kesää ajatellen. Samalla asenteella eteenpäin, niin hyvä tulee :) Ja hyvästä puheen ollen.. Oikein Hyvää Syntymäpäivää! :)

    SvaraRadera