Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 28 januari 2013

28.1.1990



Minun syntymäpäiväni meni hyvin. Heräsin, söin rahkan, join kahvin ja juoksin puntille. Sebu tottakai piristi aamuani, mutta olin sanonut, etten halua mitään synttäriaamupalaa, koska luvassa oli melko tiukka puntti aamupäivällä. Ei olisi kakut sun muut pysynyt sisällä. Rahkakin oli siinä rajoilla.  Olin hieman kärttysällä päällä ennen punttia, mutta olen huomannut, että se on minun tapani latautua tiukempiin treeneihin. Mukavaa eikö? :O Sorry mates!

Treeni meni kuitenkin jäätävän hyvin. Juoksin melko reippaan 5km:n alkuverkan ja siitä suoraan tekemään kyykyt, takareidet, talja, olkapäät, vatsat ja selät. Olen tykästynyt kyseiseen harjoitukseen, vaikka siinä väsähtää oikein reippaasti, koska lopuverkan kruuna 5x60m kovempaa juoksua. Spurtit ovat hyvin oleelliset, kuntosalin harjoittelun jälkeen, mutta kyllä siinä vaiheessa jo väsyttää. Tänään kuitenkin, olin niin latautnut ja aggressiivisuus pysyi koko harjoituksen aikana, joten spurtit menivät myös hyvin.

Treenin jälkeen Sebu oli laittanut minulle lounasta ja järjestänyt synttärikaffet. Oli ihana päästä valmiiseen pöytään. Sebun kortti ja sen sisältö oli myös hyvin herttainen. Hän on kyllä niin ihana. Päivä meni levätessä ja iltapäivällä menin juoksemaan Andrean kanssa 9km:n palauttavan. Se lenkki oli myös hyvän tuntuinen ja muutenkin todella hyvä, koska meillä oli Andrean kanssa niin hyvä keskustelu päällä. Lenkin jälkeen menimme Sebun kanssa Manalaan syömään ja se oli niin hyvää. Söin alkupalaksi artisokan sydämiä parmesaani gratiinilla ja pääruoaksi paistettua maksaa perunamuusilla ja ruokajuomaksi join ranskalaista keskitäyteläistä punaviiniä. Ruoka oli maittavaa ja punaviini harvinaista herkkua. Rakastan punaviiniä, mutta olen pitänyt melko tiukkaa linjaa herkkujen ja alkoholin suhteen nyt treenikaudella. Vähän kaikki tai ei mitään periaatteella… Ja se on sitten jäänyt siihen ei mitään- tilaan. Hyvä niin.

Tämä päivä oli oikein mukava. Olen oikein yllättynyt, että oma syntymäpäivä oli niin mieluisa. Ehkä sitä voisi jatkossakin viettää näin? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar