Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 7 januari 2013

Fotboll

Bra jobbat HJK! :) Speciellt stolt är jag ju över Sebu. Skulle ha en massa saker att tillägga, men jag tror det blir bara pinsamt för honom, om jag börjar analysera deras match offentligt. Hihi! 

Personligen tror jag att Sixten Boström kommer att göra jäklit mycket bra för laget och killarna. Jag tror att spelarna kommer att utvecklas som individer och som ett lag. Jag ser fram emot säsongen! Laget är hårt och kommer att komma långt i år. 

Jag är super glad för Sebus skull och super glad, att det går bra för både honom och mig i våra grenar. Delad glädje är den bästa glädjen! 

Under matchens gång tog jag hand om min egen kropp. Jag som aldrig strechar, strechade. Nu är benen tejpade och rätt så färdiga för morgon dagens hårda 10km. + (tentläsning+projekt+ en till träning) Men den hårda träningen, är den viktigaste och vilan och näringen före och efter den. 

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar