Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 7 januari 2013

Nopeuskestävyyspäivä

Voi tänäänkin pääharjoitus meni hyvin! Olen niin motivoitunut ja iloinen, kun harjoitusohjelma on niin monipuolinen. Koen, että tämä ohjelma sopii minulle. Nyt kun harjoitusohjelma on monipuolisempi, uskallan pitää kevyet päivät kevyinä ja teho-päivät tehokkaina. Jos vetäsin kevyet liian kovaa, en ehtisi palautua koviin. En muista milloin viimeski, harjoitteleminen on maistunut näin hyvältä!

Tänään siis juoksin 8x150m rullaten+6x60m kovaa, hölkkä palautuksella. Harjoitus ei luonnollisesti samalla tavalla rankka kuin esimerkiski tonnin vedot, mutta kyllä minulla kävi mielessä 150m jälkeen, että huhhejjaaa, vielä 60metriset päälle. Nauroin hieman itselleni, mutta olin tyytyväinen, että olin saanut itsestäni tarpeeksi irti, kun hieman jo väsytti. Tuo väsymys on uutta ja erilaista. Voisin hieman verrata tunnetta jonka sain uintiaikoina. Silloin kun me kauhottiin lyhyitä sprintti-sarjoja. 

Olen hyvin tyytyväinen minun omaan tilanteeseen, mutta tänään haluisin kyllä olla Maspalomaksessa, kuten monet muut yleisurheilijat. Toki minä kaipaan lämpöä ja sulia teitä sekä enemmän juoksuseuraa, mutta eniten minä sinne haluan, koska Sebu on sattumoisin siellä leirillä ja heillä on peli tänään Fc Twenteä vastaan. Se olisi ollut hauska katsoa juoksu-kavereitten kanssa. Mutta, juoksu kulkee Suomessa, minä voin hyvin ja voisin melkein todeta, että tämä on minulle optimaalinen tilanne olla nyt Suomessa. 

Nyt Johtajuus-kirja kutsuu, koska torstaina minulla on uusinta tentti. 

P.S. Meilahti on muuten hyvä paikka asua urheilijalle. Olen aina sanonut, että kun minä muutan Helsinkiin, asun Punavuoressa, Eirassa, Ullanlinnassa tai Kampissa, mutta näin tässä kävi. Muutin Sebun luokse ja nyt en halua muuttaa täältä pois. Keskuspuisto, Eläintarha, Mäkelänrinne ja ranta ovat niin lähellä. Matkat Myllypuroon ja lentokentälle ovat myös niin käteviä. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar