Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 21 oktober 2011

Sfi-läger

Hej!

Har nu försökt på något sätt kombinera min egen träning med träningsschemat. Det är svårt. Bestämde mig att jag nu gör så som jag skulle göra hemma och lite till av andra effektiva träningssätt, så som vattenlöpning och cykling. Denna dag lyckades mycket bra. Imorgon måste jag köra nästan helt enligt Kimmos schema. dvs. morgon länk, vila, hård träning. På kvällen har vi gemensamma bollsporter, där jag tänkte vara med. Jag tänkte också att i samma sväng stretchar jag och gör lite muskler. På söndagen skall jag gå med på den gemensamma morgonlänken och sedan senare på min 20km- länk. Synd att jag inte kan vara mera med i de gemensamma träningarna, men såhär är det bäst. Jag är här för att träna.

sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar