Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 22 oktober 2011

22.10.2011

Dagen har gått rätt bra hittills. Morgonmål, förmiddagslänk, lunch, vila och nu väntar jag bara på dagens hårda pass. Den är inte egentligen så hård, sådär passlit hård. 2'2km+1km hårt+ 5-60-80m backdrag. Kul!

Den lediga tiden har gått till att söka lägenheter, mail skrivande med Nike och Sportelite samt kontaktpersoner till olika lägenheter. Nu bestämde jag mig att jag tar paus från det där. Jag orkar inte längre söka lägenheter. :(

Borde även fiksa den där hemsidan... Det får bli till en annan gång det också. Resten av veckoslutet tänker jag träna, äta, vila och chilla. :)

Ja, och sedan måste jag ju anmäla mig till olika kurser. Det tänker jag göra på måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar