Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 29 juni 2011


Kilpailu ohi ja  nyt olen menossa Pariisiin tapaamaan Isabellaa. Se on kiva juttu se, mutta kyllä nuo kilpailut hieman mietityttää. Sain hyvän idean tuossa kun katselin kotilentoani. Minun pitää vaihtaa Kööpenhaminassa, mutta sehän vasta olisi kätevää jos siellä olisi kilpailu. Aion heti katsoa kilpailuja siellä tai puhua Facebookin kautta parin tanskalaiskestävyysjuoksijan kanssa. Ei minulla nyt voi olla noin hyvä tuuri, mutta ainahan sitä voi toivoa.  Siirtäisin vain Kööpenhamina – Hki päivällä tai parilla. Kai sellainen onnistuu?

Jos siellä olisi 5000m… Olenpa minä tyhmä. 1% mahdollisuus että juuri la tai su olisi 5000m kilpailu siellä jossain Kööpenhaminan lähellä. Minä toivon vielä kun elän epätiedossa.

Aloin miettimään hieman minun viime viikon harjoitteluita. Vaikken ole juossut, olen harjoitellut määrällisesti aika kovaa sekä olen lisäillyt hieman lyhyitä kovia sinne sun tänne. Nyt aion harjoitella niin, että pääsen herkkään kuntoon. En halua ikinä juosta noin huonoa juoksua. Se tuntui huonolta jo heti alusta ja aikakin oli oikea jumbo aika.  Joskus näin…

En juokse 5000m, 3000m it is! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar