Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 4 juni 2011

5.6.2011

Igår var det toppen! Startade dagen med en lugn ca. 7km länk. Benen var väldigt stela i början, men länken gjorde susen. Därefter var dagen hedrar till min styvsyster Mimmi, för hon blev student. Mimmi fick ett fint betyg och ett franska-stipendium och dessutom en prenumeration av HS. Inte illa flicka lilla!

Hon åker iväg till Paris för åtminstone några månader. Till skillnad av mig planerar hon inget. "She goes with flow." Det är fint och säkerligen helt skönt, men inte något för mig. På grund av löpning måste man ha rutiner, och detta gillar jag. Det mår jag bra av.

Mimmis fest var riktigt lyckad. Det ko säkert sammanlagt 60-70 gäster, vilket var passlit. Ingen större rusning eller så. Maten var urläcker. Detta år åt jag av allting. Det var roligt och mådde riktigt bra. Två senaste åren har jag inte kunnat äta  typ något på dessa fester.

Efter Mimmis fest körde jag iväg med mina vänner Christine och Amanda till Victor. Han hade en bra fest han också! Redbull som spons och DJ:s. Mycket mycket ungdomar och bekanta! Såååå kul!

Drack en massa redbulls hela kvällen, vilket var bra. Jag tänkte att jag kunde ta 2-3 cider, men det behövdes inte. Jag hade så jättekul, redan färdigt.

Jag mår så otroligt bra av att se vänner. Vänner är nog en av de finaste sakerna här i världen! Mina tjejer.. Utan dem skulle inte livet vara såhär roligt och bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar