Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 17 juni 2011

fredagen den 17.6.2011

Även om jag inte löpt idag, har jag nu en helt bra känsla. Jag är nog ledsen att jag inte kan vara på Christines sommar stuga, men jag åker i morgon bitti. Jippii!

På morgonen simmade jag 1h + vatten- löpte i 30min. Nu på kvällen hade jag ett hårt cyklingpass som varade 1.5h. Därefter gjorde jag min kära överkropps- jumppa. Jag är rätt så trött i kroppen. Skönt.

Min plan för i morgon:

7.30-9.30 träning
10.00 frukost
--> Barösund!

Vila resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar