Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 16 november 2012

Lepopäivä

Olen onnistunut kerrankin pitämään järkevän lepopäivän. Olin koulussa 10-17.00. Aika kului hyvin nopeasti, kun sain laskea opiskeluystävien kanssa. Opin paljon paremmin näin, kun aloitin kurssin 2.5 viikkoa muita myöhempään. En ollut suunnitellut ottavani kyseistä kurssia, mutta nyt olen mukana kuitenkin. Huomenna on tentti ja sen takia minun päiväni ovat olleet hyvin koulupainotteisia. Kaikin puolin hyvä ajoitus harjoituksen kannalta, että kevyt harjoitusviikko tuli juuri tälle viikolle.

Tämä on viikon toinen lepopäivä ja se ei edes tunnu pahalta. Tulin kotiin 18.00 maissa ja loppuillan aion laskea, ottaa rennosti ja illan kruuna hieronta.

Huomenna tentin jälkeen saan keskittyä 100% harjoittelemiseen ja famun kanssa olemiseen. Tästä tulee hyvä viikonloppu! Ensi viikon projektille löysin yhteistyökumppanin, joka tekee projektista paljon hauskemman. Hyvä niin. Ensi viikolla toivon, että näkisin Sebun. Kyllähän nämä viikot ilman häntäkin on mukavia, mutta hänen kanssaan kaikki on paljon mukavempaa. :)

En ota paineita tällä hetkellä mistään, joka tuntuu hyvin mukavalta. Koulu, harjoitukset ja muu elämä rullaa hyvin eteenpäin. Minulla ei ole huolia eikä murheita. Tällä fiiliksellä on hyvä lähteä kirjoittamaan huomista tenttiä sekä juoksemaan sunnuntain testijuoksua. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar