Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 19 februari 2013

Terve

Aamupäivän harjoitus meni kohtalaisesti. Se oli lyhyt, mutta sain oikean tuntuman jalkoihin. Harjoituksen idea oli vain saada hieman tuntumaa taas juoksuun. Juoksin 7km noin 35minuuttiin, eli perus lenkki. Huomenna juoksen vielä vain pari samanlaista kevyttä lenkkiä ja sitten aloitamme taas tekemään kunnon treenejä huhtikuun loppuun asti, jolloin juoksen SM-maanteillä 21.1km. Olen intoa täynnä! 

Näin jälkikäteen, minun sairastelu tuli melko hyvään paikkaan. Vaikka SM-hallit jäi, pieni tauko teki minulle hyvää. Plantaari oli alkanut vaivaamaan melko rajusti ja olin aloittanut tekemään treenit ehkä hieman liian vakavasti ja kovaa. Sairastelun myötä sain pienen hengähdystauon psyykkisesti ja fyysisesti. Ehdin hetkeksi pysähtyä ja miettiä minun juoksutilannetta ja muuta elämää. Tauot ja levot ovat minulle niitä haastavimpia asioista urheilussa, mutta myös sen takia en ole vielä huipulla. Sinne aion kuitenkin päästä.

En ole ennen voinut näin hyvin helmikuussa ja kesäänkin on vielä aikaa, joten minä uskon, että kesästä tulee hyvä. Pieni flunssa tai mikä minua nyt tässä on vaivannut, oli pientä. Pääasia on, että jalat ja pää ovat ehjät. Ja ne ovat. Kiitos! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar