Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 4 februari 2013

Ninan harjoitustalvi

Tänä vuonna teen "SandraErikssonit". Jään Suomeen koko talveksi treenaamaan. Uskon, että tämä on minulle paras mahdollinen vaihtoehto. Olen suorittaja, joten otan paineita koulusta. Jos olen n 2kk leirillä, koulunkäynti on haastavaa. Nyt harjoittelen hyvin laadukkaasti. Laadun takaa minun motivaatio, Kirsi Valasti sekä Sebu, joka on ammatikseen jalkapalloilija.

Aurinkoa ja juoksuystäviä kaipaan, mutta jos haluan joskus valmistua ja saada onnistumisen tunnetta muualta kuin juoksustakin, niin näin on hyvä. Minä teen juuri, mitä Kirsi sanoo ja minun harjoitukset eivät menee määrällisesti överiksi, kun harjoittelen melko paljon yksin. Kun on leireillä, hyvä juoksuseura innostaa ja välillä sitten unohtaa miten tärkeätä on pysytellä omassa vauhdissa ja ohjelmassa. Se on yksi minun heikkouksista. Tämä on turvallinen keino minulle. En tarvitse poiketa arkirutiineista ja en tarvitse  tehdä lisätehtäviä koulun kannalta.

Treeni, ravinto ja lepo sekä muu elämä on nyt balanssisa. Miksi tehdä siitä vaikempaa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar