Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


lördag 31 mars 2012

Vauhtikestävyys (VK) päivä.


Vedettiin naisten kanssa VK:ta tänään. Johannlla oli 3x2km, Kaisalla 6km kiihtyvä ja Tiialla ja minulla oli 8km kiihtyvä. Kaikilla meni hyvin. Johanna ja Tiia sai hieman peesiapua toisitaan ja Kaisa ja minä juoksimme minun viimeiset 6 km yhdessä. VK tuntui hyvältä tänään, vaikka jalat painoivat vielä aamulla todella paljon. Ensimmäinen kilometrini meni rennosti 3.54 ja viimeinen 3.36. Kaisa lähti kiihdyttämään viimeisen 500m aikana ja juoksi sitten viimeisen kilometrin ehkäpä kolme sekuntia kovempaa. Minulla oli mukava fiilis niin en halunnut runnoa. Kaisalle työ pieni kiihdytys ei toki ollut runnomista, mutta luultavasti minulle se olisi ollut. Kohtapuolin lähdetään kevyelle verkalle ja sen jälkeen ulos syömään lauantain kunniaksi. Kolme kovaa, yksi mäkiharjoitus ja muuta hauskaa on nyt takanapäin. Jaloissa on hieman särkyä, mutta eiköhän yksi täysin kevyt päivä ja toinen melko kevyt päivä tee tehtäväänsä. Tiistaina on sitten seuraava kova harjoitus. Tuntuu ihan mukavalta, että siihen on vielä aikaa.
Kohta on muuten minun yhteisöviestintä projekti sisäisestä yhteisöviestinnästä valmis. Nyt on Kone Oyj:n ja Konecranesin startegiat pengottu läpi ja uutta yritystä kehiin! Pekkaniska Oy ja Business Coaching Center on suunnitelmissa. Itse asiassa alkusuunitelmaani kuului vain kolme yritystä + empiirinen osa ja lopputulos sun muut, mutta saas nähdä mikä on lopputulos.

Ilta:

Käytiin siis syömässä. Oli mukavaa. Eipä muuta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar