Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


torsdag 18 oktober 2012

Nu går de bra

Skolan är under kontroll, benen mår bra och jag mår bra. Idag skall jag till London och hälsa på min syster. Andra saker som gläder mig är, att Sebu kan spela igen. HJK har match imorgon i Vasa, vilket betyder en ganska säker vinst för dem. Guldet är nära.

Igår sprang jag min första tempo länk utan smärta och den kändes annars också bra. I armen hade jag min härliga Suunto och på fötterna mina Nike-skor. Bättre kunde det inte bli. :)

På veckoslutet får jag springa och umgås med min familj. Det blir super att få spendera ett lugnt veckoslut med Isabella och pappa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar