Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 15 mars 2011

Tisdag

Hej o hå allihopa!

Den senaste tiden har varit riktigt stressig. Förra veckan började tent veckan, som nu fortsätter. Usch, det är inget kul. Sedan hade jag ju förstås ett läger från torsdag till söndag. Det var riktigt kul och bra, men det tråkiga var att tent- läsningen blev till ganska lite. Jag läste då jag kunde, men det fanns inte så mycket fritid.

Annars var Pajulahti- lägret riktigt bra. Vi gjorde mjölksyre test, vilket visade att min kondition har blivit bättre. Helt super nice!!! Springtesten gick riktigt bra och jag är mycket  glad över det. Det känns nu igen som om jag har bra möjligheter att löpa fort och komma i en riktigt bra form till sommaren. Det deppiga är att 400-800m gruppen hade kroppsanalys. Det var inget kul att jämföra sig själv med dem, eftersom brudarna är i top- skick...

Idag har jag o Lari varit tillsammans i 2år och 10 månader, hurraa för oss! Han är en riktig prins. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar