Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


fredag 25 november 2011

God Morgon!

Vaknade 5.50 idag. Försökte sova, men insåg att 6h för räcka för inatt. Jag sov ju ändå 9 timmar 2 föregående nätterna. Idag skall jag skriva tent och träna. Huden på foten är hel nu. Foten var i rätt bra skick igår också. Jag tog bort alla skydd två nätter sedan, och efter det har den lekts med en väldig fart. Att lufta foten var konsten och förstås det att jag inte tränade på 2 dagar. Lustigt det där. Två dagar, och den ser redan ut såhär. Tack! Vilan satt perfekt, eftersom jag suttit i bibban mellan 11-18ish två dagar i sträck. Det har faktist varit helt kul, då jag inte behövt stressa över några träningar eller fysisk trötthet. Nu skulle det finaste bara vara att komma igenom redovisningstenten. Det skulle jag så jätte gärna göra! Jag har för en gångs skull pluggat bra.

Håll tummarna för mig! :)

Efter tenten får det bli lunch med pappa och därefter chillande och tränandet med pappa. Kan det bli bättre? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar