Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 15 november 2011

God morgon!

Kul att vakna kl 6.00, fastän man skulle kunna sova till kl 8.00. Som tur sover jag så gott annars. Hah!

Helt skönt egentligen. Jag åt en tidig frukost och nu vilar jag en stund och därefter skall jag o träna i lugn och ro. Det är aldrig fel. :) Och det att äta frukost före träning brukar jag inte gilla, men idag var jag så hungrig, så måste jag få i mig lite kvarg och päron.

To do list:

läkare
skola
klänning förminskning
fara till Lari och hämta räkningar
bildäcksbyte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar