Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


onsdag 5 december 2012

Kiitokset sponsoreille!

Suuri kiitos Sportelitelle, joka antaa minulle mahdolliuuden olla mukana AimHigher projektissa.   Erityisen suuri kiitos menee kyllä Nikelle, joka on tehnyt minun harjoittelemisesta hyvin mieluisan. Olen niin kiitollinen kaikista varusteiteista ja tuesta. Jos Nike uskoo minuun, voit sinäkin uskoa. :)

Suunto on minun uusin sponsori,  ja olen jo rakastunut heidän kelloihin. Suunto Ambit on minun lemppari!

Suurin kiitos menee kyllä minun isälle, joka on alusta lähtien auttanut minua kaikin tavoin. Hän on minulle kaikki kaikessa ja ilman häntä en olisi löytänyt rakkainta lajia juoksua. Jag älskar dej pappa!



Tässä hieman kuvia Sporteliten onnistuneesta koulutuspäivästä.









Katsokaa ihmeessä myös tämä nettisivu:

http://www.aimhigher.fi/fi/merkki/urheilijat/chydenius-nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar