Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


tisdag 23 augusti 2011

23.8

Grattis Frida, Allu och Okko på födelsedagen!

Idag blir det lite träning, möte och födelsedags- firande. Annars skall jag bara vila. Igår hade jag vilodag. Jag var otroligt trött, eftersom jag sov 4.5 timme, men nu förra natten sov jag 10 timmar i sträck! Rekord! :)

I morgon är det Tähtikisat. 5000m skall jag löpa. Det blir intressant att se hur kroppen reagerar på att löpa en till 5000m, såhär snabbt efter ett perfekt lopp. Det känns som om kroppen skulle nu ha lov att ta de lugnare, men men. Hoppas nu då kroppen och huvudet samarbetar.

Jag har en känsla att i morgon blir det en äkta "raasto-kisa". :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar