Jag är en långdistanslöpare från Helsingfors. Mina huvudsträckor är 5000m och 10 000m och mitt mål är att vara med i de Olympiska spelen år 2016 i Rio de Janeiro. Där tänker jag springa fortare än någonsin förr. Vid sidan om löpning studerar jag på Hanken Svenska Handelshögskolan.


måndag 6 juni 2011

6.6.2011

Jag är så motiverad. Jag tänker träna ännu bättre. Jag tänker skippa allt det onödiga. Jag älskar att springa. Speciellt 25 varv runt planet. Det är galenskap, men jag har alltid varit lite galen. Sträckan är perfekt för mig. Jag är tacksam att benen är nu i skick. Jag önskar med hela mitt hjärta att jag kommer att känna igen smärtan om den kommer på nytt på besök. Gränsen mellan träningsverk eller verk av förstörda ben/muskler är "hiuksenhieno".

I varje fall. Idag skall jag löpa 1500m och på lördag 10 000m. Det här blir en rolig vecka! :)

Jag önskar jag kunde få ordentliga sponsorer tills vintern. Jag skulle så jätte gärna träna en månad i Syd- Afrika på julen och på våren 1.5mån i Portugal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar